dinsdag 29 augustus 2017

Holland!

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk thema is Holland toch! En laat Mo Manning nou de perfecte digi stempel erbij hebben. De digi heb ik gekleurd met de Brushmarkers. De Brushmarkers zijn stiften op alcohol basis, door laagjes over elkaar aan te brengen vloeien (blenden) de kleuren in elkaar mooi over.

Als basis heb ik een trapkaart gemaakt. Als de kaart plat is, is hij 15x25 cm om te versturen kan je hem dichtvouwen. Het rode met witte stipeltjes papier komt uit het papierblok Seashore A4 (6011/0517)





De molen die je hieronder ziet komt uit de stempelset Holland van Joy! Crafts, ook de fiets en de grachtenpandjes. De grachtenpandjes heb ik met embossingpoeder gedaan. De Fiets heb ik met Stazon op Mica/ Transparante sheets gestempeld daarna heb ik hem uitgeknipt. Als je goed kijkt of inzoomt dan kun je zien dat ik er ruim omheen heb geknipt. Ik heb de fiets ook nog een keer op design papier gestempeld, daar heb ik een klein stukje vanaf geknipt. Zo krijgt de fiets meer kleur.


Hieronder zie je de grachtenpandjes goed.



De tulpen heb ik ook gekleurd met de Brushmarkers. In dezelfde kleuren als die op het plaatje. 

Hopelijk hebben jullie mijn blog leuk gevonden.
Fijne dag!



6011/0517 Paper bloc Seashore  6410/0446 Joy!Crafts Stempel Holland  8002/0100 Joy!Crafts Mica transparant Sheets A4


  • Joy! Crafts:
  • 6011/0517 Papierset A4 Seashore
  • 6410/0446 Stempelset Holland thema
  • 8002/0100 Transparante A4 Sheets / Mica
  • 6002/0918 Tulpen stans
  • 6002/0641 Gras stans
  • 6410/0390 Stempel Je Bent Lief
  • Diverse Brushmarkers
Stazon inkt
Digi stempel Mo Manning- Spring for sale


Geen opmerkingen:

Een reactie posten